Dagen efter.

Ja, då var vi här igen.
Igår hade jag roolet!
Bra laddade - allesåsammen.

Tackar dom två sista T:na för det.
Ovärderliga som vanligt.

Vi skulle till KB, men det blev allt annat än KB kändes det som.
Otippat folk på Mazarin som rörde till det lite.
I'm lovin angels instead.
Det spelades tydligen nån fotbollsmatch också.
Man tappar respekten för folk.
Redbull-Jäger är faktiskt inte så jävla gott.
Sluta stirra.
Bilmodellen Golf med Umbrella, ella, ella, ella på högsta volym är underskattat.

Grodor:
"Om ni har tråkigt så ringer ni mig, om jag har tråkigt så ringer ni mig, okej?"

"Vad heter du?"
"Jag heter Frans, som ketchupen."


Sen sa han nånting i bilen hem också, som jag glömt.
En god vän.
Trapp.

Det är ett faktum. Jag är kär.
Peter Cincotti - Goodbye Philadelphia.
____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0