Biltema.

image455
Ingredienser till Renate's ansiktslyft.

Tog med mig Trapp till Biltema, Rusta och Burger King. Biltema var kanon.
Renate kommer få ett rejält ansiktslyft imorgon. Luktar dögott gör hon också.
Fast det tackar vi Statoil för.
Hur fan kan man inte ha doftgranar a.k.a wunderbaumsBiltema?!
Dom har ju allt annat skit? Socker-kar och galgar. Men inga doftgranar. :-S
Vanilj och Renate går numera hand i hand. Betyget:
"-Det luktar förjävla för gott!"
- Tripp & Trapp -

"En wuuuunderbaaaum, så guuul och graaann,
den liiigger där i dörren på min biiil."


Rusta hade jag roligast.
Trapp: - Ursäkta, men jobbar du här?
Tant, ca 75 år, med kundvagn: - Eh, nej..ser det ut så?
Trapp: - Nejfan, det gör du ju inte..
Smygbild på tanten finner ni nedan.

 
 Tant                 Trapp

Det var nog allt..
Hm, har jag glömt nåt?
Ah, just det.

ZLATAN IBRAKADABRAVIC.
No words needed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0