Humor.

Helt underbara bortförklaringar:

   Javier Sotomayor, höjdhopp
  Åkte fast för: Kokainmissbruk.
  Förklaring: Det är maffians fel? 
  
   Tyler Hamilton, cykel
  Åkte fast för: Bloddoping
  Förklaring: Det måste komma från mina olika gener.  Från min mor eller från ett tvillingfoster?
  
   Justin Gatlin, sprintlöpare
  Åkte fast för: Höga testosteronvärden.
  Förklaring: Min massör använde en trasa som innehöll testosteron?
  
   Dennis Mitchell, sprintlöpare
  Åkte fast för: Höga testosteronvärden.
  Förklaring: Jag har druckit för många öl och haft sex med min fru?
  
   Petr Korda, tennis
  Åkte fast för: Nandrolon.
  Förklaring: Det måste komma från kalvbiffen jag åt på en restaurang?
  
   Daniel Plaza, gång
  Åkte fast för: Höga nandrolonvärden.
  Förklaring: Jag har haft oralsex med min gravida fru. Nandrolonet kommer därifrån eftersom gravida producerar ämnet?
  
   Floyd Landis, cykel
  Åkte fast för: Syntetiskt testosteron.
  Förklaring: Jag drack bara whisky?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0