'Are you sure you've called the right person?'

Introt i 'Da Buzz - Take all my love' låter precis som signaturmelodin
till 'Fångarna på fortet'.
Jag är en otroligt flitig radiolyssnare. Det är stundtals väldigt påfrestande.
Rix MorgonZoo är dock bra skit. 'Cara Mia'. Jag kräker. Tur att den bara är 3 minuter lång.
Oj, det är bajslåts-medley. 'September - Cry For You'. Dö.

Idag är det fredag. Har en ledig helg framför mig. Det var längesen.
Jag hade behövt sova lite. Känns som jag ligger back i antal sovtimmar.

Lördag:
VIIS - Skurup, 14.00, Ingelstad Arena.

Jag tror att årets prank har genomförts redan.
Har svårt att tro att någon eller något kan toppa det här.
Youtube-länk kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0