Vecka 10.

10-jubileum. Succén är ett faktum.
"Veckans Lista"
fortsätter, trots att jag egentligen inte orkar skriva den.
Måste tänka på fansen.

Arbetade pass: Drei.
Radioplåga: September - Cry For You. Jag kräker på den.
Värsta: I brist på annat: Jag gillar inte Anna Book.
Bästa: The Ark. I hård kamp med ExAcT.
Upptäckt: Jag ska ha hiss. Let's Go är ett grymt ställe.
Drygaste: Dagen efter är alltid dryg.
Snällaste: Bob bjöd på öl och vin. Det var snällt.
Otippade: Att klockan stod på 16.37 när jag vaknade första gången idag. 
Överskattade: Mazarin. Nu är det stopp!
Underskattade: 60-talsmusik.
Vansinnigaste: Man ska inte urinera ner på andras balkonger.
Skönaste: Den skalliga "joggaren" i fredags. Vilken kille!
Obekvämaste: Dom där jävla pallarna man fick sitta på i fredags på Lets Go. Ge mig en stol!
Äckligaste: Sen skalliga "joggaren" igen.
Vackraste: Jag vet en.
Partylåt: Oh, det var så många fina bitar i fredags.
Tidsfördriv: Sova.
Text: "Jag är full."
Se fram emot: Hemströms gig!
Överraskning: Att Tilly var på Mazarin - igen.
Godaste: Mariestad.

Bonusmaterial:
Ola Salo är en palindrom. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0