Drop dead beautiful.

Ballerina är faktiskt sjukt överskattat.
Coca Cola däremot är värt vareeeenda öre.

Den människa som uppfunnit det..
Evigt tacksam!

Jag har sett X-Ray i Malmborgs-utstyrsel idag.
Mums.

Klockan är nu väldigt tidig fredag.
Nåt man reagerar på såhär års är att fåglarna faktiskt kvittrar.
Bättre än vilken jävla radiokanal som helst!
Helgen står i startgroparna och bara vill igång.
Fan vad najs!

Aaahhhh, den där jävla "Cry For You"-låten..
Såklart på radion igen. Dööö låtjävel!

Charter-koll imorgon.
Det kommer bli bra.

Varför delar jag in allt i stycken?
För att det är snyggt. Just det.
Faaan
, det är dimmigt som fan ute.
Jag hatar dimma. Och regn.
Den skiten sinkar mig när jag susar fram i mitt fordon.
Ogillas skarpt.

Nä, lite godis?
Ta för er!

Queen -
Killer Queen.
Mika -
Grace Kelly
Lynard Skynard - Free Bird
Stereophonics - Nothing Compares 2 U
Polly - Salta Balkar

Kvällens:  Ace Of Base - Beautiful Life

Var fan har jag lagt min stegräknare?
Tänkte vara seriös och springa nu på morgonkvisten.
Frisk luft. Sjukt underskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0