Dagen efter.

"Gud är makten."
Religiösa toner övertar bloggvärlden.

Igår var det bra drag. Några nya fina bitar också.
Imorse var jag bakfull. Det är jag nog fortfarande.
Inatt blir en bra natt att jobba. Då blir jag inte full igen.
Det är bra.
Veckans Lista imorgon. Smakprov:

Grin: Måste varit när jag låg raklångHököpingevägen och höll på att kissa ner mig av skrattanfall. Anledning? Guld-Ivve skulle hämta Nikke "vid Isberg". [Isberg bor numera i lägenhet i Malmö. Vi var vid föräldrahemmet i Vellinge.] Guld-Ivve ringer och berättar att han är vid Mariedalsvägen. Varpå Nikke vaaaunsinnigt utbrister:
- Mariedalsvägen?! Är du inte riktigt klok?!

Hm, det var inte alls lika kul som det var imorse. 
Vi fick i alla fall uppleva en riktigt vacker soluppgång tillsammans.
Det är vad som räknas.

image169

Lite frågor om nattens aktiviteter.

Varför i helvete gick vi genom hela jävla Malmö?
Var blev mina pengar av?
Det där var väl Highone's lillasyster, Petter?
Varför spelade vi inte brännboll i Pildammsparken? Jag menar, vi var ju ändå där.
Vad sa Guld-Ivve när han insåg att sonen lurat in honom till Malmö?
Vem kräkte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0