Spegelbild.

Det har kommit till min kännedom att det är sjukt inne att ta bilder på sig själv i spegeln.
Kan det vara så att man fotograferar spegelbilden för att det är den man är nöjd med?
Om man fotograferar spegelbilden så blir det ju logiskt nog annorlunda än hur man
ser ut IRL, in real life. Så faktum är att när man gör sig i ordning och är nöjd med hur
man ser ut, så ser man egentligen inte alls ut så.
Man kanske rent av ser förjävlig ut?
Man är van vid spegelbilden. Säkerligen anledning till att man 80% av gångerna säger
"Shit, som jag ser ut" på foton som inte är tagna i spegeln. Exempelvis vimmelbilder.
Människan är ganska lättlurad.
Ibland blir man ju snygg. Men inget undantag som bekräftar myten.
Självklart är detta något vi ska spinna vidare på.



image258 image259
Här är jag rätt snygg. Med tanke på omständigheterna. Ni vet, min fot.

Kommentarer
Postat av: Jenza

Haha med lagt upp spegelfoto... :D

2007-06-19 @ 20:06:29
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0