Bertils & Bertils.

Sovmorgon idag. Är dö-trött ändå.
Jag känner en kille som nästan gick från Höllviken till Vellinge.
Det är dö-långt. Det blir inte kortare av att klockan är 01 på midsommarnatt.
Hämtade upp en bra full, bra trött André inatt. Hittade honom utanför Monsef's hus.

Min kväll var kanon.
Det är inte varje dag man introducerar ett kultprogram som "Solstollarna" för en norrlänning.
Tull tull. Alla vägar Bertil Rom. Det var det fulaste jag sett.


 


Sen blev det "Pick Of Destiny". Dö-bra.
Jordgubbarna var dö-sura.


Kommentarer
Postat av: André

Det bli bra.... inte så fasligt långt om tänker på att det va grannt vääär och jag hade folk att terrorisera hela ttiden..

2007-06-23 @ 13:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0