Countdown.

Det är mycket nedräkning nu.
3 dagar, 8 timmar och 45 minuter tills vi lyfter.
7 timmar och 45 minuter till semestern börjar.
Jag älskar att räkna ner.

Det gick vilt till i Falsterbo igår har jag hört.
Hoppas bara att min tröja inte var inblandad och att den i annat fall klarade sig utan
bestående men.

Har varit i stan en sväng idag med Maga-crewn, Tjim och Denki.
Inhandlats lite nödvändigheter. Det här blir bra.
BRRUUCH!   \    BRRIICH!    \     TE-BRIICH!

Nu knaprar jag Gorby's Pirog. Original såklart.
Har tack vare meningslösa telefonsamtal, lyckats bränna den.
Jo, det går. Jag lovar.
Knaprigt värre.
Påminner lite om den pirog som André Kronvall serverade i sin kiosk för nån vecka sen.
André är förövrigt butikschef.
Får nog ringa honom sen och höra vems tur det var idag. Haha.
Återkommer lite senare inatt. Adjö.

Uttjatad seg låt:
Om jag låg här.
Om jag bara låg här.
Skulle du ligga med mig då,
och bara glömma världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0