André.

Jag har läst mig till att Homo har namnsdag idag.
Det va ju rolet..

De senaste dagarna har varit döööbra.
Sömnjobb, sömn, jobb, sömn, jobb, sömn, jobb.
För att vara exakt.
Jag hade nog behövt vara lite djup nu, men det skiter jag i.
Nu börjar sommaren.
Nu börjar det roliga.
I september kan vi bli djupa igen. Fram tills dess ska jag bara sväääva.
Det låter väl bra?

Ooooh, ja jäääävlar!
Världens bästa låt på radion.
Ja, ni vet vilken det är.
Jag är så enormt lycklig och genuint tacksam att jag och Tias köpte dom där biljetterna
för ganska exakt ett år sedan.
En upplevelse som hette duga. Den hette ju inte det, men ni vet, man säger ju så.
Sådär ja. Där spolierades mitt "moment" totalt. Ronan fuckin' jävla Keating.
"Life is a rollercoaster". Det är det förhelvete inte alls det. Jävla skitsnack.
Ta dig i bagaget, Ronan.


Jag vill gå till Debaser. Haha, hör på den du. Tjena.


Sparade det bästa till sist:


La-Urin har semester?!
Jag räknar inte med att få nån post den närmaste tiden. Gör ni?
En nyckelkompetens som Niklas kan förfan inte ta semester. Skandal. Det kommer bli kaos.


Ni har hört om den beryktade Reggaefestivalen som nyligen ägt rum i Arrie - Metropolen.
Check out some sick photos here. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0