Vecka 4.

Vem hade trott att "Veckans Lista" skulle bli en sån succé?
Denna veckan har jag gjort lite små-justeringar. Till det bättre tror jag.
Enorm efterfrågan. Enorm!

Arbetade pass: 4 á 13 timmar.
Radioplåga: Lisa Miskovsky - Sweet Misery, men den får gärna plåga mig. Så jävla skön!
Värsta: Bowlingen gick åt helvete. Nåt var jävligt fel. Under utredning.
Bästa: Giget på Byakrogen. Hjärtat och Nelle briljerade. Gästartisterna glänste.
Upptäckt: Att det finns ett -igg till! RIGG! Nu finns det 4 totalt.
Drygaste: Taxichauffören på väg hem från Slagt. Retard!
Snällaste: Petter har förtjänat den här platsen länge.
Otippade: När jag ser bild på La-Urin på [foxygirl.blogg.se] som dagens man. Täbyfolk?! What?! 
Underskattade: Gessie Byakrog.
Överskattade: Slagsmålet i fredags. 3 polispatruller? Det var väl att ta i? Bara snorungar som bråkade.
Vansinnigaste: Jag, i fredags av 2 olika anledningar. Inte ok!
Bloggare: Det är nog fan jag denna veckan. [slejs.blogg.se]
Skönaste: Introt i "Sweet Misery", eller hur Petter och Mak? Ja, jävlar vad grymt! [Albumversion då]
Obekvämaste: Stolen på Byakrogen.
Äckligaste: Snuskgubbarna på Byakrogen.
Vackraste: Ebba Hultqvist i Let's Dance. Oh ja! Igen!
Partylåt: Martin H & Slejs D - The Botten Is Nådd.
Tidsfördriv: Ligga på soffan och kolla Solstollarna. Satan vad bra!
Text: "Ur en stinkande källa DRACKHANVATTEN!" Hahaha..
Se fram emot: Oj, det är så mycket. Hjärtats gig & Melody Club med Fars son i första hand.
Överraskning: Bröderna Rongedal i "Så ska det låta". Riktigt grymma!
Godaste: Den ljusa flaskölen på Gessie Byakrog.
Bråkstake: Ööööh, ja...Jonne? Jodå. Som vanligt.
Roligaste: Hjärtats Bob Dylan-imitation är oslagbar.
Sjukaste: 12 loppor på V75. Hahaha.. Underbart!

Bonusmaterial:
Uttryck: "NU!?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0