Vecka 2.

Ja, succén fortsätter..

Arbetade pass: 5
Radioplåga: Vet inte, har inte lyssnat på radio denna veckan.
Värsta: Musiken på Mazarin. Bra låt var sjunde gång ungefär. Skärpning!
Bästa: När Hjärtat och Martinelle gigade på Gessie Byakrog.
Upptäckt: Att man kan lägga in bilder efterhand i bloggen. Har alltid gjort det först.
Drygaste: Bilfärden med Petter från Vellinge till V.Ingelstad. Han kör som en kärring.
Snällaste: Petter.
Otippade: Slöbergs samtal 02.40. "Du får stanna, för jag dyker upp."
Segaste: Att stiga upp och jobba efter 2 timmars sömn.
Underskattade: Människans konstnärliga förmåga, i detta fallet Petter.
Överskattade: Alkohol. Jag hade rätt kul utan min gamla polare.
Föredetting: Yvonne Ryding, okej hon vann Miss World eller nåt 1843, jag respekterar det, men?
Vansinnigaste: Jag. När Hjärtat snodde Grandiosa-pizzan mitt framför nosen på mig.
Bloggare: Hjärtat [sipp.blogg.se]
Skönaste: Min säng när jag kom hem 04.30. Ojojoj.
Obekvämaste: Stolen på jobb. Träsmak i röven.
Äckligaste: När jag la hela jack-ärmen i sås och dylikt på bordet på Kebaberian.
Vackraste: Hon ;-)
Partylåt: Beyonce ft. Freemasons - Ring The Alarm.
Tidsfördriv: Blogga.
Text: "Det här är den sanna berättalsen om Simon Sellberg, och det kan hända vem som helst."

Kommentarer
Postat av: Fars Son

hur kan det komma sig att inte jag är med på listan... jag borde vara med som kanske... ja jag vet ifan.. dom i hooet kanske... nu är det gig.. jag ska bli full

2007-01-15 @ 13:04:48
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0