Vecka 1.

Tänkte försöka sammanfatta den gångna veckan här varje söndag.
Så får vi se hur länge det håller.
Vi börjar nu..

Arbetade pass: 7
Radioplåga: "September - Cry For Me"
Värsta: Min 2-dagars bakfylla i början av veckan.
Bästa: En rolig lördagkväll! Trevliga kollegor! Berusade kollegor! :-D
Upptäckt: "Simon Webbe - Coming Around Again", så jävla härlig!
Drygaste: Allt mitt bilsittande. Visste ni att det finns nåt som heter "Bilpung"?
Snällaste: Jag. Nån sa det ;-P
Otippade: Söte's infinnande på Mazarin. Du ska ju aldrig dit? :-P
Segaste: 4 pers som vägrade lyfta på röven igår.
Underskattade: Att lyssna på "Coldplay - Fix you" i ett trapphus.
Överskattade: Sean Paul, fan vad värdelös han är.
Föredetting: Artisten Emilia "I'm a big, big girl".. Du är och förblir en "one hit-wonder".
Vansinnigaste: Jag. GE MIG BEYONCE-LÅTEN! RÄTT version tack!
Bloggare: Petter [p3tt3r.blogg.se]
Skönaste: Jobb-jackan
Obekvämaste: Jobb-bältet
Äckligaste: Alla nakna människor i Mak's trapphus.
Vackraste: Hon ;-)
Partylåt: The Pussycat Dolls - I Don't Need A Man.
Tidsfördriv: Översätta engelska låtar till svenska, under tiden man sjunger. Skitbra.
Text: "You're not alone, together we stand. I'll be by your side, you know I'll take your hand."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0