Tjo.

Let your body decide where you want to go.
High or low, fast or slow.

Hard work, work.
Sommar?
Jag vill till Kalmar.

Folk ska åka till Vallåsen nästa vecka.
Afterski hos Siw i Halmstad efter det.
Sånna grin det kommer bli.
Tur att man slipper det.
Sug min röv!

Det är segt att jobba 52 timmarfyra nätter.
Men allt kostar.
Är det inte tid så är det pengar och vice versa.

Det är lugnt på jobb ikväll.
Hittills ska man kanske säga.

Om en halvtimme ska jag ta mitt pick och pack och gå mina 2 mil.
Känns bra. Missar alldeles för mycket träningar nu tack vare jobb.
Skönt för samvetet att man inte sitter på röven bara.
Ca 8 mil kommer jag ha vandrat den här veckan.
Sen är det helg. Det är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0