Sova ft. Big Bowl.

Det är skönt.
Blev bara ett par timmars sömn inatt dock.
Var hemma 04.30 och började jobba 3 timmar senare.
Något sliten, men jag är glad att jag avstod alkoholen igår.

Har sovit i eftermiddag istället.
Det var najs.
Nu ska Petter snart hämta upp mig. Men mannen lät lite stressad i luren,
så jag undrar om han hinner. Måste vara på Big Bowl senast 21.
- Ja, vi ska bowla idag igen. Det är förjävla roligt.

Pågakväll.
Petter, Hjärtat, Denki unt myself.
Det blir bra som fan!

Hej Emelie! ;-P

Kollat på Robbie Williams, The Encounters Tour 2006 från Leeds.
Samma konsert som vi var på i somras, fast annan ort.
Han är helt sanslös. Tröttnar aldrig.
I'm lovin' angels instead.

Ooooj
, nu ringde Petter.
Chockerande nyheter. Han hämtar Hjärtat om 5 minuter, därefter mig.
Det är en bra påg, den där Petter.

Sjukt spejsad bild på mig och SlöbergMazarins hemsida.
Får väl lägga upp den här sen.
Men nu ska jag iväg och spöa grabbarna.
Strike, strike, strike, strike o.s.v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0