Solstollarna.

Idag har jag legat på soffan och kollat 7-8 avsnitt av Solstollarna.
Är ägare till ett VHS-band som verkar sjunga på sista versen.
Gnager och låter allmänt oroväckande.
Men FAN vad bra det är. Det borde sändas i repris för helvete.
Bertil & Bertils, Skumberg, Ulla-Bella, Hjördis, Vaktmästaren och grabbarna.
"Det var den fulaste helikopter jag sett"
Hahaha!

Kollade på Så ska det låta-reprisen också.
Nån som såg det? Bröderna Rongedal tror jag dom heter.
Ja jävlar vilka snubbar. Kungar!
Peter Settman
är lätt Sveriges bästa programledare.

Jajaja, sluta tjata.
Jag ska skriva om fredagskvällen. Orkar inte nu. Det får bli imorgon.

Ikväll blir det gig igen.
Jag och Petter.
Vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0