Sikket gig!

Ja, ikväll har det varit jävligt bra gig!
Gessie Byakrog.
Simon Sellberg är gitarr-solonas man.
Andreas Martinelle är förjävla bra överhuvudtaget.
När Simon gigade med en Danne Stråhed-låt lyfte taket.
"I Landskrona, heja Eslöv med, där faller jag på knä.."

Men vi börjar från början.
Petter var där.
Den där jävla julblomman som stod mitt på bordet skymde allt och alla.
Petter flyttade den en bit. Jag flyttade den ännu längre åt sidan.
Till slut tog Viktor bort skiten. Viktor var förövrigt kung på dansgolvet.

Petter stod i baren.
Jag såg hur bartendern tog fram 2 flaskor vin.
- Ska du ha vin?, frågade jag Petter.
- Nejfan, det är bara för kärringar, får jag till svar.
Bakom Petter står en äldre man och kastar arga blickar på Petter.
Det var hans vin.
Hahaha..:-D

Grabbarna spelade "Angels" 2 gånger.
Världens bästa låt.
Simon var rosig om kinderna. Siw's syndrom skyllde han på.
Pappa Pelle visade vägen med dans till Dylan.

Simon körde kvällens rip-off när han imiterade Dylan.
Hahaha, sånna grin.


"Wonderwall" gjorde också succé.

Jenny Bergqvist är en vacker kvinna.

Hampe och Viktor var fullast.
Det luktade gott på toaletten. (Ja, faktiskt.)
Jag vill också se Justin live.
Nu ska Slejs lägga sig.
Det har nog blivit nån öl för mycket.
Det här skulle bli en lugn helg.
Men den har börjat förjävla bra!

Det fanns bara en sak jag skulle vilja ha annorlunda.
Jag och många med mig, hade önskat att få höra "Den sanna berättelsen om Simon Sellberg"
Men ikke.
Förjävla dållet. För er som inte känner till låten så är det en sann berättelse om när Simon gick till Strandbaden.

Jag ska höra den nästa gång Simon, hör du det?!
Du har inget val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0