Sikken tok.

Lite skvaller..

"Nu avslöjar skådespelerskan Angelina Jolie, 31, att hon inte tycker om kramar.
Hon tycker att de är rentav obehagliga.
  – Om någon kramar mig håller jag andan. Mys, gos, kramar och gråt – allt det
gör mig väldigt illa till mods, säger hon enligt nyhetsbrevet Bang.
  Vad maken Brad Pitt, 43, och barnen Maddox, 5, Zahara, 2, och Shiloh, 7 månader,
tycker om kramfobin framgår inte."

Hon är inte klok, det har jag sagt hela tiden.

Fan vad det är kallt!
Jag hatar att frysa.

Idag är det onsdag. Tror jag.
Jo, det är det.
Det är bra.

Walk on, walk on.

Nu ska jag gå och vara naken en stund.
[Dusch]

I fell in love with an alien, I fell in love with her eyes.

Hört Idol-Eriks singel förresten?
Bra att han hänger kvar på Gavin-temat.
Men är det inte lite väl inspirerat?
Ajja, behagligt för örat att lyssna på, så jag ska inte klaga.
Men det fanns ju en anledning till varför han inte vann.
Den kan vi nog alla stava till.
Haha..

Just det,
Markus Fagervall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0