Sexuell förmåga.

Är du bra i sängen?
Vad hade du gett dig själv för betyg?
Vem bestämmer vad som är bra?
Människors sexuella förmåga skiljer sig radikalt från varandra.
Frågan är om alla är medvetna om det?
Jag tror att skillnaden på bra eller dålig i sängen är väldigt skiftande.
Visst, man har säkert en bra alternativt dålig grund-procedur, men sen får nog humöret stå för resten.
Mår man bra blir det i regel bra. Mår man sämre kan sexet istället vara en tröst.
Då är det kanske också bra, men inte alls på samma sätt som när man mår skitbra.
Är man ute efter bra sex ska man nog se till att man själv är på topphumör och därefter leta upp någon som ligger på samma nivå och där självförtroendet flödar. Missförstå mig rätt.
Sex med divor är inte det ultimata.
Alkoholhalten spelar in. För någon positivt, för andra negativt.
Visst är det lättare att slappna av efter ett par järn, men funktionaliteten kan också harkla sig och sätta sig på tvären.
Blir man bättre på sex ju mer erfaren man är?
I så fall vet jag en som är grym! Hahahaha!
Sex i förhållande beskrivs ofta som tråkigt. Fel, säger jag.
Sexet blir bäst när man känner varandra väl. En förutsättning är ju såklart att det finns någon form av gnista kvar i förhållandet.
Sexet utvecklas.

Glömde nästan det viktigaste:
Det kvittar hur jävla bra i sängen du är, men det kan aldrig bli bra sex av att sätta på en säck potatis.
Med andra ord, It takes two to tango. Med tredje ord, det krävs lite jävlar-anamma från den du ligger med för att det ska bli bra ligg.

Förresten, sa jag att jag var oskuld?

___________________________________________________________________


Slejs
varde hans namn.
Han varde en fantastisk man.
Slejs är inte död, men han skulle kunna vara.
I somras höll Slejs och Fredrik på att dö.
Sen dess hatar jag lastbilar.

Ikväll är det grammisgalan.
Jag hejar på Lisa Miskovsky. Min blivande fru/älskarinna.
Har inte riktigt bestämt mig för vilket än. Undrar om hon är bra i sängen.

Bordsvatten är fint!
Ja, jävlar sånna grin det kommer bli i Stockholm.
Stockholm är en underbar stad.
Man kanske skulle flytta dit?

"Robert Miles - Children är som ett halvtaskigt samlag."
Hahaha, vilken jävla liknelse!

Det har blivit mycket text dom senaste dagarna.
Har dåligt med bilder på jobb-datan, that's why.
Slejs blogg har förövrigt dubblat antalet besökare på ett par veckor.
Det går bra nu.
Undrar vem alla är. Känner väl till typ 10-12 stammisar.
Vem fan är alla andra?!
Hatar förresten när folk kommenterar utan att skriva vem det är.

Eat my shorts.
Jag och Hjärtat ska skriva en låt om Ayia Napa-resan.
Det kan bli precis hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: malin

är stammis! varm lång kram

2007-01-31 @ 15:59:37
Postat av: Anonym

Hoppas du har förstått att jag är en stammis? =P

2007-01-31 @ 17:41:22
Postat av: Carro

Men oh vad dryga denna sidan är, förra inlägget är från mig =)

2007-01-31 @ 17:41:49
URL: http://carrrrrrrro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0