Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken.

Som isarna när det blir vår.
Som lockarna i ett dyblött hår.

Jag hade huvet under armen och jag var mycket yngre då.

Underskatta aldrig Orup.

Igår unnade jag mig lite shopping. Det var uppfriskande.
Jeans, hoodtröja, skor, keps.
Förjävla bra blev det!
Men det sved i plånboken.
Jävla Hjärtat. Det var ju han som skulle handla.
En sjukdom det där.

Jag har hittat världens cp-blogg.
Hon är inte riktigt klok.

Tänkte sammanfatta gårdagskvällen men jag vet som vanligt inte var jag ska börja.
Behöver ha lite perspektiv på det tror jag.
Kanske t.o.m kan hitta nån bild.
Vi får se.
Återkommer.

Kommentarer
Postat av: lo

såg jag dig i sthlm?

2007-01-27 @ 18:44:06
URL: http://lo89a.blogg.se
Postat av: Malin

låter helt underbart! precis som din blogg. läser den varje dag!

2007-01-27 @ 19:12:56
URL: http://mallanisalive.blogg.se
Postat av: Anonym

vem skriver världens cp-blogg?

2007-01-28 @ 03:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0