"Petter är riktigt mumsig."

127459-75
Petter, Hjärtat, Slejs & Max röjde såklart! Sånna grin!


Vet inte riktigt vad jag ska skriva om gårdagskvällen.
Hm, kan väl börja från början.
Blev hämtad av Hjärtat. Hämtade därefter Petter ute på vischan nånstans.
Denki var kvällens chaufför, så han hämtade upp ett gig-suget tremanna-gängHödersgången.
In på Statoil en runda. Då blev vi vansinniga.
Han skulle minsjäl köpa hela affären. Och kvittot skulle han såklart stå och vänta på.
"Är du inte riktigt klok?!"
Det började lite trevande hemma hos Hemström, men när gitarren kom fram inkasserade vi det första igget. Det finns totalt tre.
Kort därefter kom det andra. Eller om det var innan, jag vet inte.
Dammade av dom gamla Napa-klassikerna.
Hemström briljerade som vanligt med sina enorma textresurser.
Har en känsla av att det var han som höll igång igget. Jag och Hjärtat gjorde vårt bästa för att hjälpa till.
Denki var blek sångmässigt. Lite synd. Han kan när han vill. Han var nog torr i strupen.
"Köpa vann? Är du inte riktigt klok?!"

Blev en sväng på Mazarin.
Surprise, surprise. :-P
Träffade världens längsta.
2.10 var han. Fick krypa in på dass för att komma genom dörren.
Jävla fin kille. Händer stora som dassalock.

Det var trevligt sålänge det varade.
Sen var det nån som tyckte det var kul att slå folk i ansiktet, i detta fallet mitt ansikte.
Det var dock inte 2.10-metersmannen. Då hade jag nog avlidit.
Jag slog tillbaka. Det fick man tydligen inte.
Jag vet inte varför folk har börjat slå mig i ansiktet. Sluta med det.

Det slutade iaf med att vi satt på Petters jobb och käkade hamburgare från Orvars Korvar.
Det var trevligt. Jag har provsuttit Petters stol.
Den är grym.

Kvällens SMS:
"Petter är riktigt mumsig."

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan det vara en viss annas sms?

2007-01-22 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0