Out bowlin'.

127459-55
Mak var kung idag..


Vi blev ett jäkla gäng som bowlade idag.
Skitkul! Bowling är förjävla för kul.

Mak vann. 182 poäng är riktigt bra!
Personligen hade jag ingen bra dag.
Men på fredag, då jävlar!

E var med. Gjorde en tapper insats.
Petter föll som en sten.
Helt förståeligt. Haha.

Har lirat Nintendo Wii hos min homie Petter tills nu.
Bra grin. Men jag blev vansinnigHjärtat när han tog
Grandiosa-pizzan framför näsan på mig på Statoil.

- Är du hungrig?
Efter ett par sekunders betänketid svarar han:
- Ja, det är jag min själ.
Sen greppar han den pizzakartong jag stått och beundrat länge.
Helt okej va.. Om det hade funnits fler. Men han tog den sista.
Jävla as. Sånna borde min själ hängas.
Hahaha..sånna grin vi hade.

Jag är förjävla kass på Baseball.

Simon Webbe - Coming Around Again.
Finns inte ord för hur bra den låten är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0