One headlight.

Sticket i Idol-Eriks låt är nästan identiskt med sticket i "Everything Changes".
Är inte det lite töntigt?

Var minut, var sekund utan dig gör det ont.
Natt och dag, går vi runt bägge två, söker svar.

Haha, bara jag inte åker dit nu.
Men så flitiga bloggläsare finns nog inte.

Alldeles nyss var jag sjukt nostalgisk.
Var ute och tittade lite på dagsljuset. Har knappt sett det sedan i söndags.
Det var tjusigt. Solen i ögonen. Kallt som fan.
Stegade upp på min gamla pulkabacke.
Fan vad kul jag har haft där. Gången ner på baksidan finns kvar.
Där byggde vi alltid kojor och satt och tittade på bilarna när dom susade förbi.
Det var en 70-väg på den tiden. Ibland var vi busiga och sprang över vägen och
la oss i diket på andra sidan. En gång la jag mig på vägen. Då var jag häftig.
Vi var riktiga värstingar. Vi kapade träd med vassa stenar. Det tog ett tag, men det gick.
Stumparna står kvar, döda. Snorungar.
Det gick inte så bra när vi skulle sälja saft för 5 kr vid vägen.
Det var ingen som stannade.
Jag har blivit gammal.
Gammal och tråkig.

Jag vill flyga till Stockholm.
Vi ska nog dit. Ska du med?
Det blir förjävla för kul!
1 krona?
Jotack, sen är det skatter och avgifter så man drunknar i dom.

Fan, jag måste hämta Melody Club-biljetterna.
Shit vad bra det blir!

Dåligt med bilder, jag vet.
Men jag orkar inte. Det kommer ett sommarminne imorgon, det kan jag lova.

Då har ni en dålig väktare.

Nu ska jag svira om. På med slipsen, sen är han redo.
17-06, sen är det helg! :-D
Jag älskar helgerna. Dom lever jag för! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0