Nu?! Klockan är ju mitt i natten!

Cp-Bloggen?
Det kan vara du.

Ja, jävlar vad det gick åt helvete på bowlingen.
Aldrig varit så dålig i hela mitt liv tror jag.
Jag skyller på ölen.

Jag borde gå och lägga mig.
Men palla..
Sover du naken?

Min vän H körde mig precis hem.
Hon är snäll.

Det har varit bra gig ikväll.
Ingen som har slagit på mig idag.
Jag har ont i ryggen.
Jag behöver nog bajsa.
Vänta..
Nä, kanske inte..
Hahaha..

Petter försvann ikväll igen.
Det är lite av hans specialitet.
Jag skulle mött upp honom på McDonald's när han ringde.
Jag ångrar det. Förlåt Petter.

Snart är det dags för veckans lista.
Jag vet att ni sitter på nålar av spänning.
Jag lovar, det kommer bli bra.

Vill man se filmen från i fredags?
Hahaha..
YouTube-material kanske..;-P

Nu har jag lyckats svepa en liter mjölk.
Det är bra.

Emelie är en gåta. Svår att placera.
Men ack så söt.
Hej Emelie.

Jag ska träna imorgon. Jag har ingen lust att träna imorgon.
Jag vill slappa imorgon. Jag vill kramas.
Imorgon vill jag kramas.

Det var kul att umgås lite med Ludvig ikväll.
Det är en bra kille.

Nån som har nåt förslag på söndagsaktivitet?
Nu går jag och lägger mig.
Eat my shorts.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tar på mig att det är jag, som har cp-bloggen :D

2007-01-28 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0