Märklig situation.

Ja. Vet inte riktigt hur jag ska analysera mitt tandläkarbesök.
Har aldrig skrattat så mycket under ett tandläkarbesök.
Har aldrig skrattat under ett tandläkarbesök tidigare.

Blev bedövad tre gånger.
Ja, TRE jävla gånger!
Skiten vägrade verka, så det gjorde pissont ändå.
Till slut fick jag den starkaste bedövningen hon hittade.
Så nu sitter jag här, förlamad i halva ansiktet. Kan inte snacka ordentligt heller.
Underbart. En timme och tio minuter tog det.
Hade varit en extremt traumatisk upplevelse om det inte varit för alla skratten.
Mina två pinglor till tandläkare var kanon! Trots att dom tappade "sugen" i halsen på mig.
Fick en röd tandborste för att jag varit så duktig.
Matchar mina röda byxor perfekt!

Dyrt som fan är det hur som helst.

Så sett på det stora hela är det med blandade känslor jag ska dit igen om en månad.
Ja, jag har dålig emalj, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0