I'm lovin' angels instead.

"..and through it all, she offers me protection, a lot of love and affection, whether I'm right or wrong."

Jag hade varit bra för dig.
Du hade varit bra för mig.
Men det går inte.

Jag vet äntligen vad jag ska göra med mitt liv.
Det är en skön känsla. En bit dit, men det känns som jag har bestämt mig.
Men Växjö och Umeå lockar inte.

Undrar om jag lyssnar lika mycket på Coldplay och Robbie om ett år.
Jag lyssnade inte alls mycket på dom för ett år sedan. Dumt nog.
Har iofs bytt musikstil ganska radikalt.

Jag behöver köpa bil.
Ska börja jobba i Lund förresten.
Därför behöver jag bilen.
Ska jobba 6 nätter dom närmaste 9 dagarna.
Oj, lät konstigt. Ajja, ni fattar vad jag menar.
Det kommer bli hårt. Inlärning står på schemat också.
Hjärngymnastik de luxe.

Har en känsla av att jag kommer jobba alldeles för mycket i vår.

Asked the bellboy if he'd take me and my monkey aswell.
He looked in the passenger-seat of my car, and with a smile he said:
- If you're monkey's got that kind of money sir, then we've got a monkeybed.

Du och jag mot världen.
Gott om gig nu framöver.
26/1 - Sellberg & Martinelle på Gessie Byakrog.
2/2 - Hjärtat 22.
3/2 - Melody Club på KB.
18/2 - Markus Fagervall på Konserthuset.

SO PUT YOUR HANDS ACROSS THE WATER.
A MUSHROOM.
MONSOON.
COME SOON.

Tetra Pak, the place to be.

Fars son
får gärna hälsa på igen.
Det är förjävla för trevligt när han gör det.

Face it, she's Madonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0