Glassigt!

Har letat lite bland låtarna.
Plockat fram och dammat av några av dom
jag lyssnade mest på i slutet av sommaren.
Hittade några jag inte hört på skitlänge också.


Stereophonics - Nothing Compares 2 U  [En magisk cover.]
Terry Jacks - I Love You To Want Me  [Väcker minnen.]
Mr. Big - To Be With You [Synd att Idol-Johan sabbade en underbar låt.]
Peps Persson - Auktionsvisan  [När Emma slo klockan i huvet po Lisa. Hahaha. Riktigt bra!]
Mark Joseph - Get Through  [En stammis på playlisten för några månader sedan.]
Jason Mraz - You And I Both  [Mraz's bästa låt efter "I'm Yours".]
Jack Johnson - Do You Remember  [Hörde Jack första gången i Tias Civic, även kallad Oral-bilen]
Goo Goo Dolls - Name  [Riktigt skön låt i skuggan av "Iris" och dom andra kanonerna.]
Five For Fighting - 100 Years  [Denna gillar jag skarpt.]
The Fray - How To Save A Life  [Förknippad med min nyfunna bekantskap.]
Rod Stewart - Maggie May  [Ayia Napa så det fullkomligen stänker om det.]
Cascada - Another You  [Sommarens lugnaste pepp-låt. Ack så tjusig.]
Janis Joplin - Take Another Little Piece  [Vråla i bilen? Jaaadå, eller hur Fars son? :D]
Mandy Moore - Only Hope  [Låten som fick 4 vuxna män att krypa ihop i fosterställning och gråta.]
Mange Schmidt - Glassigt  [Jag vet, låten suger men det är så jävla mycket minnen! Van-veckan!]

Åååååh, jag vill ha sommar!
Ge mig!

Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0