Förståndshandikappade idioter.

Inatt är det skönt att jobba.
Ibland är ensamheten ens bästa vän.
Inatt är den min.
Men det kan bli segt att pola sig med honom varenda natt denna veckan.
Lite loooove vill man ju ha. Haha..

Haha, du kan vara lugn Hjärtat.
Den är i tryggt förvar. Men den är sjukt grym!
Fila på ett stick och sjung in den igen så har du nåt saftigt.

Robyn på radion.
She's a has-been.

Snart bara 5 timmar till det är dags att vända kusan hem.
Vilken kusa?
Den kusan. Inte den.
Jag vet vad du tänkte Petter. Snusk-Petter.

Känns faktiskt som jag kom hit nyss, men det är fan 8 timmar sedan.
Sjukt.

Neeeeeej!
Vad är det jag hör?!
RONAN FUCKING KEATING har gjort en cover på en av världens bästa låtar.
Dö Ronan, dööö!

Som grädde på moset har såklart Westlife & Delta Goodrem förstört en annan helig låt.

VISSA LÅTAR RÖR MAN INTE!
I SYNNERHET INTE "IRIS" & "ALL OUT OF LOVE".
FATTA DET!
DET ÄR TYP LAG PÅ DET ELLER NÅT SÅNT!

Nu blev jag förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0