En kväll med Petter.

Ja, han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna.
Och så spotta han ut snuset och sa min sköna, får jag lov?

Nej, Petter hade ingen kavaj och skorna behöll han på.
Han hade T-shirten som han slutligen vunnit i matchen mot torktumlaren.
Hans hår var blekt av solen, och hans mun av smultron röd.
Dansade gjorde han iaf. Petters analys av kvällen fick vi på Kebaberian:
- Fan vad jag dansade kasst idag. Men fan vad jag dansade.

Kvällens skrattanfall fick jag i kön på Kebaberian.
Min vän Petter gör nåt dagis-relaterat, väldigt gnälligt ljud och hoppar upp och ner.
Snubben framför i kön vände sig om och tittade på Petter samtidigt som han höjde
ögonbrynen i en extremt oförstående min.
Då skrattade jag
. Ingen får mig att garva som Petter.
Därför är han min homie!

Petter är konstnär.
Han är förjävla bra på att rita. Satan.
Jag och Mak blev mäkta imponerade när det var dags att visa vad han kunde.
Han kommer bli känd. Jag vet det.
Vi hamnade till sist på Mazarin igår. Det var helt ok.
Blev ball när Slöberg dök upp som gubben ur lådan.
Det blev bra gig helt enkelt.
I den vevan försvann Petter. Vi vet alla vart han gick.
Skulle han få napp? - Kanske.
 Det får framtiden utvisa.

Innan vi(jag) körde hem käkade vi.
150g hamburgare med sallad och ketchup, pommes och en cola.
Det var Petters specialmeny. Synd att han bara käkade hälften. Kärring.
Haha...nää, Petter är snäll.

Lyckades hamna på bild också.
Lite för mycket julmat för min del ser det ut som.
Oj vad rund i ansiktet han är. Förskräckligt.

Men var fan blev Hjärtat av?




127459-70
Kolla köttbulle-fejset till höger. Madde och Freddie är fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0