18-07

Mm, snart dags igen.
Hinner inget annat än sova när jag inte jobbar.
Sjukt tragiskt. Ajja, det kommer vara så denna veckan och nästa.
Sen blir det förhoppningsvis lite ordning på det igen.

Det gick förövrig bra att köra hem.
Men ja jäääävlar vad segt det var att ta sig dit.
2 jävla freakin' timmar i bilhelvetet på en sträcka som normalt tar ca 25 min.
Vaaaunsinnig blev jag.
Lastbilar i diket. Madderfakkers!

En fin bit.

From tonight until the end of time.
You should know, everywhere I go.
Always on my mind, you're in my heart, in my soul.
You're the meaning of my life.
You're the inspiration.

Inatt blev jag lite stressad.
Det är ovanligt. Jätteovanligt.

Nä, nu kan det få bli fredagmorgon.
Då börjar min helg! :-)

Det blir bra gig på Gessie Byakrog på fredagkväll.
Sellberg & Martinelle lirar igen.
Räknar med fullsatt.
Bra gig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0