Visst fan har han rakat sig..

Det här är den första tisdagkvällen sedan Ayia Napa jag är berusad.
Det är en underbar känsla.
Ikväll har vi haft mycket trevligt, jag, Hjärtat, Petter, Tias och La-Urin med cp-axeln.
Lyssnade på Svante och hans band på Café Möllan.
Riktigt bra gig! Blev lite för mycket öl dock.
Men det blir bra!

Imorgon kallar arbetet!
Dock inte förrän kl. 17, så det ska man väl klara av.
Har varit en kanon-helg, och känner att ännu en är på gång.
Det här blir bra!

Nu ska jag käka ett par tunnbrödsrullar med varierat innehåll.
Där ölen går ut går hungern in, eller vad det är man säger..

Det blir mycket sömn sen. Stackars dom andra grabbarna som skulle upp vid 7-8-tiden.
Bläää..
Godmorgon magistern, jag vet att det är sent..
Christoffer Columbus.
Bra skit.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0