Vecka 5.

"Veckans Lista" fortsätter.
Man stoppar inte ett tåg i rullning.
Enorm efterfrågan. Enorm!

Arbetade pass: 6
Radioplåga: Markoolio ft Linda Bengtzing - Värsta schlagern.
Värsta: Förbandet på KB, Emmon tror jag hon hette. Fy fan.
Bästa: Melody Club på KB. Ingen tvekan om den saken.
Upptäckt: The Ark - Absolutely No Decorum.
Drygaste: Att behöva lyssna på Emmon i väntan på Melody Club.
Snällaste: Ibrahim.
Otippade: Att bartendern visste vem Petter var. WHAT?! Petter hade noll koll. Där rök det ligget.
Underskattade: Petters historia. Bartendern hade varit kär i honom på lågstadiet. Det är stort.
Överskattade: Hipp. Förjävla för tråkigt har jag där.
Vansinnigaste: Jag. Man ska inte behöva få på truten för att man är svensk.
Bloggare:
Det är nog fan jag denna veckan också. [slejs.blogg.se]
Skönaste: Hemström.
Obekvämaste: Ja, inte fan är det Ibrahims BMW. Den är fin.
Äckligaste: Parfymen som KB-bruden hade på sig. Fyfan!
Vackraste: Bartendern på KB. Fredrika?
Partylåt: Melody Club - Destiny Calling.
Tidsfördriv: Blogga om sex / Spela Pulka-VM.
Text: I'm electric, I just want to dance.
Se fram emot: Ännu en arbetsvecka. Snart är det helg igen.
Överraskning: Lumparpolar-Emil var på Mazarin. Förjävla kul att se honom!
Godaste: Isvattnet på Mazarin.
Bråkstake: Blatten på Slagthuset.
Roligaste: "350?! Är du inte riktigt klok?!"
Sjukaste: Petter har blivit förkyld av allt gigande.
Grin: Jag och André Kronvall är genuina fans. Absolut!

Bonusmaterial:
Uttryck: "Är du inte riktigt klok?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0