Tokyo.

Det har blivit mycket bilder dom senaste dagarna.
Det beror på två saker.
1. Jag har lånat kamera.
2. Jag har inte haft någon som helst lust att skriva nånting.
Jag hatar att vara sjuk.
När man är sjuk går tiden jättesakta. Vid den här årstiden vill jag inte att tiden ska gå sakta.
Sommar och sol. Sandfötterna. Sand i bilen. Sand överallt.
Jag tror vi har Sveriges bästa stränder härnere.
Det är faktiskt sorgligt att när väl sommaren är här, uppskattar man det inte alls lika mycket som man borde göra. I september gnäller man för att sommaren är slut. Sammanfattar den som en helt okej sommar med jordgubbar, charter-resa, dans kring midsommarstången, och såklart dom där kvällsdoppen på stranden. Man suckar och ser den mörka hösten komma närmare och närmare. Nånstans därbakom hoppas man kunna skymta någon vår. Det gör man aldrig. Varför gjorde jag inte mer av sommaren?
Den där våren skymtar man inte förrän det blivit nytt år och det börjat gå på rätt håll igen.
För mig personligen är hösten en enda stor uppförsbacke. Allt grönt blir gult, för att sedan bli brunt. Depressioner, vindar och kyla.
Vid årsskiftet har man kämpat sig högst upp. Sen är det bara att slappna av, andas ut och klappa sig själv på axeln och inse att man fixat ännu en höst. Det blir ljusare, man mår bättre.

Deep shit.
Nu släpper vi det.
Jag satt och läste igenom min blogg igår.
Insåg hur jävla mycket jag svär. Måste vara fruktansvärt för folk som inte känner mig.
Jag vet inte riktigt hur jag ska försvara mig själv, så därför låter jag bli.

Den här helgen kommer bli bra!
Jag och Hjärtatromantisk weekend. Kan sluta precis hur som helst.

På tal om romantik. Jag har en enorm kärlek till Idol-Danny.
Åtminstone till hans nya singel. Men det ska vara "Extended Remix".
Jag
är såld. Petter är såld. Fredrik är såld.
Vi är alla eniga om att det är en bättre partylåt än vad Beyonce's Ring The Alarm är.
Och så mycket ståhej det var om hennes låt i bloggen, så kan man bara tänka sig
hur bra det här måste vara. Fördelen denna gången var att den var lättare att få tag på.
Dock inte på vanligt vis. Lite hacking, så gick det. 
Tack vare Petter!
Men som sagt. Radioversionen är helt ok, men fråga mig efter Extended Remix, så fixar jag biffen.
Den utgör skillnaden mellan "bra" och "förjävla för bra".
Danny Saucedo - Tokyo.
Den har gått varm i playlisten dom senaste dagarna.
Oasis har också gått varma. "Stand By Me" & "Stop Cryin' Your Heart Out" främst.
Melody Club går alltid varma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0