So Happy Together.

Till alla mina stalkers.
Såhär kommer resterande vecka se ut.

Onsdag - Jobb 17-06.
Torsdag - Jobb 17-06.
Fredag - Gig på Gessie Byakrog. Hjärtat och Nelle lirar igen. KB efter det Petter? :-D
Lördag - Vallåsen med grabbarna. "Dalskidan, älskling!" Kommer bli bra som fan. Afterski såklart!
Söndag - Träning, sen sööööömn!

Det blir en bra avslutning på veckan.
Mitt knä ser förjävligt ut.
Gott om folk på Byakrogen på fredag ser det ut som.
Det här blir bra.

Idag tror jag minsann att det tändes en liten, liten gnutta hopp. Känns jättekonstigt.
Danne Stråhed är underskattad.
Handbromssladdar likaså. Rollergirl också.
Nu kallar bingen. Ska bli underbart att sova.

Det är hög efterfrågan på mina sex-bloggar.
Får se vad vi kan göra åt det.
Bloggen går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0