She's my man.

Nu snöar det i Lund. Stora jävla flingor.
Jag tycker inte om snö. Inte i år. Kanske nästa vinter.
Motsägelsefullt nog så ställer jag mig på den vita skiten på lördag.
Anledning: För att det är förjävla för kul när man har en fet backe till hands.
Då kan jag tycka om snö. Nu vill jag bara ha vår så fort som möjligt.
Men jag vill inte fylla 22. Hm, det blir tufft.

Det hade varit riktigt trevligt att vara kär också.
Det är jag dessvärre inte. Långt ifrån. Väldigt långt ifrån.
Men mysigt hade det varit. Kärlek är fint.

Jag tror jag håller på att bli sjuk. Jag har inte tid att vara sjuk. Nä, jag ska inte bli sjuk.

Jag ser min bil härifrån. Den är vit. Den brukar vara röd.
Skrapa rutor kan vara världens tråkigaste sysselsättning.

Någon som kan ett jättelångt ord? Vilket är det längsta du kan komma på?

Scissor Sisters lirar riktigt skön musik.
Visste ni att dom fått sitt namn från en lesbisk samlagsställning?

Nu vill jag höra Danny Saucedo - Tokyo.

Bryan Adams ft. Mel C - When You're Gone.
Jävlar vad längesen. Sjukt bra.

Nån dag ska jag ranka världens tio bästa låtar.
Det kommer bli bra.
Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0