Natt.

Om 3 timmar är det helg för herr Davidsson.
Anna Nicole Smith är död.
Som Hjärtat sammanfattade det: "Det är inte varje dag hon dör."
Det var nån annan som sa: "Synd på pattarna."
Har svårt att ta till mig hela grejen. Kände inte henne.
Bra där, Claes! Tråkigt när unga människor dör dock.
Sen hur hon dog kan man spekulera i all evighet. Det orkar inte jag.

Det är mitt i natten och det snöar som fan i Lund - igen. Jävla stad.
Det snöar säkert inte i Vellinge. Min håla.

Just nu äter jag Kycklingfilé med Curry. Findus färdigrätt då såklart.
Det smakar väl som man kan tänka sig att en färdigrätt smakar.
Jag brukar vara rent tossig i ris med currysås,
men det här var ingen ögonbrynshöjare eller smakäventyr direkt.
Idioterna har såklart slängt på massa morötter och blomkål som
man först måste sortera bort. Varma grönsaker är inget för mig.
Där var lite tryck i skiten ändå. Brinner i halsen.
Svalkar med en iskall Festis. Smaken? Orange.
Apelsin på utrikiska. X-Ray, haha!

Jag känner mig på fjantigt humör. Retsticka.
Duran Duran på radion.
- 0.8 grader ute.
+ 17.6 härinne. Fan vad kallt. Inte konstigt man håller på att bli sjuk.
Maroon 5 - This Love. Avril Lavigne - Keep Holding On.
Jag tror nästa låt blir September - Cry For You.
Jag hade fel.
Det blev en George Michael-låt istället. Rätt nära.
Jag vill hem och sova. Snart.
Det ser ut som det blir en del handbromssladdar på vägen hem idag också.
Det är roligt. Biljäveln är vit idag också. Fan vad jag hatar att skrapa rutor. 
Har ni kollat Bröderna Rongedal? Dancin' in September.
Himlen är oskyldigt blå.

Veckans sms:
"Petter är lite nere.. Men det var bra gig..
Är där bra på mazarin.. Jag är nils holgersson.."
Avsändare: Fars son.

HAHAHA!
NU KOM DEN!
SEPTEMBER - CRY FOR YOU.
RADIOSKADAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0