Fredagkväll.

Ikväll var det bra gig!
Himlen är oskyldigt blå.

Hjärtat har blivit 22. En gammal människa.
Snart är det faktiskt min tur.
Jag har startat en pakt. Det kommer bli bra.
Vi ska inte raka oss innan min födelsedag. [I ansiktet]
Jag fyller för övrigt år om 2 månader ungefär, så det kan bli intressant.
Vi ser förjävliga ut redan, men det kommer bli bra!

Vi stack en sväng till Hipp. Där var rätt segt. Som vanligt.
Vi drog vidare till Slagt. Där var det väl lite bättre. Tills Hjärtat och Petter började limma på Svedala-folk.
Då var det kokta fläsket stekt.
5:e hjulet? Javisst. Men tillslut räddade jag grabbarna från att begå ett par misstag och fick med mig drumlarna hem.

Fast innan vi lyckades få tag på skjuts hem så fick vi några ordentliga grin.
Först inne i rökrummet:
"Har hon strumpbyxor?" - Nä, minsjäl!
Mörkt som natten.
"Tina, där e du ju!"
Hahaha..

Har du hjärtat på fel sida, Petter?

Vad ska du ha till Vellinge?
- 350.
350?! Är du inte riktigt klok?!
[Kan poängtera att vi kunnat ta en vanlig jävla taxibil för lite drygt 200 spänn]
Sen var han lite rolig, den där taxisnubben:
"Okej, 150."
- Ja, det tar vi.
"Jag bara skoja", säger idioten då. Skiiiiitkul!
Jag fick nog och frågade t.o.m Pölsemannen på bredaste skånska:
"- Kan vi aga me di him?"
På svenska: "Kan vi åka med dig hem?"
Då blev det grin.
Allt slutade med att vi åkte hem för 150 spänn, dock av en annan chaufför. En med hjärna.


Kvällens jävligaste:
Nu kommer jag spy galla över en del invandrare. Kalla mig rasist eller vafan ni vill.
Jag ser mig själv som realist. Jag är medveten om att det är en liten klick som utmärker sig.
Men det är ingen ursäkt. Jag kommer till och med använda mig av ordet "blatte" i detta inlägg.

Jag blir fullständigt vansinnig på blattar som kommer hit och inte visar någon som helst respekt.
Idag fick jag på truten för att jag var svensk. FÖR ATT JAG VAR SVENSK!
I mitt eget jävla land! Hur sjukt är inte det?
Bara för att jag inte gillade hans sätt att hälsa på mig. [Halvt struptag runt halsen, jag bad honom sluta]
Då var jag en rasist. Betydelsen av ordet rasist missbrukas nåt fruktansvärt.
Dom kallar sig själv svartskallar och blattar. När vi inte anpassar oss efter dom, då smäller det.
Vad är det för jävla mentalitet?! Jag brukar ha tålamod med invandrare. Dom är välkomna hit, sålänge dom sköter sig. Sköter dom inte sig kan dom åka tillbaka dit där dom kom från. Utvisa dom jävlarna, dom har inte här att göra.
Jag vill poängtera att jag verkligen inte drar alla över en kam. Jag vill bara att folk ska inse att svinen är svin och att dom är alldeles för många. Varför ökar brottsligheten i Sverige?
Sug på den karamellen.
Svenskar begår också brott. Det vet jag.
Och till blatten som slog mig på truten på Slagts toalett när han hade 4 blattepolare runt sig:
- Skärp dig förfan.  

Det har blivit nåt jävla mode att slå mig på truten.
Imorgon ska vi se Melody Club.
Jag, Petter och André ska ha tajta svarta brallor, vit skjorta och svart smal slips.
Det kommer bli så jävla bra!


Kommentarer
Postat av: Lina

Blir det rötockeskägg då eller?

2007-02-03 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0