Drei lingen.

Den uppmärksamme har uppmärksammat att större
delen av mitt bloggande bedrivs nattetid.
Bra där.
Anledningen till det är mitt, för tillfället, extremt
yrkesverksamma liv.

Vad jobbar du med Slejs?
Jag har en vit bil med tre röda prickar på och slips.
Klura på det du.
Men den uppmärksamme kan ha uppmärksammat en
hel del som kanske möjligen skulle kunna avslöja vad
jag gör om nätterna.
Jag kör inte glassbil. Det hade nog varit ganska fett.
Men den har ju inte tre röda prickar på sig. Tror jag?

Kl. 06 kör jag hem. Då återstår bara ett av veckans fyra nattpass.
Det är bra. Imorgon ska vi boka biljetter. Det blir bra.

Idag är jag nog på "Gallery"-humör. Repeat. Hela vägen hem.
Mario Vazquez. Jag tröttnar aldrig.
Den uppmärksamme uppmärksammade mitt inlägg den 8/11 förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0