Destiny Calling.

Var på KB igår.
Fyfan vad bra.
Längesedan jag hade så roligt.
Det sjukaste var att jag och Kristofer hade exakt likadana kläder.
Kristofer är sångaren i Melody Club kan jag ju hjälpa alla obildade människor med.
Vi körde en Melody Club-makeover på Petter.
Förjävla för ball! Han har aldrig varit så snygg.

I am, I am, I am, I am..
I'm your destiny caaaaaaalliiing!


Jag och André Kronvall är genuina fans.
Det fick vi höra igår. Det blev bra grin.
Petter var också där, men han blev kär istället.
Dock inte i Melody Club, utan i bartendern. Med all rätt.
En väldigt vacker bartender.

"Covergirl" har aldrig varit så bra som igår.
Ja jävlar sikket gig! Nya "Fever Fever" växer live.
"Palace Station" är redan kultförklarad.
Allsången till "Destiny Calling". Fan vad bra den låten är!
Kvällens urladdning kom självklart till "Electric".
Vi körde "hoppet"..
Riktigt fett!

Läsa mer?
Det gör ni bäst på Fars sons finfina blogg.
Han är en genuin bloggare.
http://kroniz.blogg.se

Bilderna jag tog är skitbra.
Batteriet är dock dött. Får inte laddaren förrän imorgon.
Men då blir det bilder, det kan ni räkna med!

Kommentarer
Postat av: Fars Son

Mycket bra... gig.. mycket genuint

2007-02-05 @ 00:23:52
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0