<3 Fuckin' Day.

Jag kräker.
Visst, denna dag är säkert hur mysig som helst för vissa.
Jag minns samma dag för ett år sedan. Det var mysigt.
Sen gick det som det gick. Det var nog bäst så. Men jag saknar dig som fan.

Nej, i år kunde jag varit utan allt vad alla hjärtans dag gullegull heter.
Har faktiskt klarat mig rätt hyfsat från hjärtestormen.
Jobbar nu, så det lär väl inte bli värre direkt. Det är skönt.

Jag har en fråga.
Varför är det alltid så jävla pinsamt att träffa någon man känner lite sådär halvt på Apoteket?
Det kvittar vad man har för ärende där. Det är ändå lite genant.
Först låtsas man inte känna varandra. Sen hoppas man innerligt att den andra personen inte ska hälsa på en, så man bara kan smita därifrån när man gjort sina inköp. När personen väl hälsar, låtsas man inte ha sett personen, typ: "Nämen heeej, är du här?" Sen tittar man lite diskret på vad den andra har i händerna/korgen.
Frågan man alltid ska undvika på Apoteket är: "Vad gör du här?"
Oftast vill man inte höra svaret. Apoteket är ändå alltid Apoteket.
Jag var på Apoteket idag. Jag lyckas alltid träffa fel personer på Apoteket.

Två arbetspass kvar.
Det kommer bli bra.
Huvudstaden nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0