Vilken låt?

"It's enough for this restless warrior, just to be with you."
Fixar du det så bjuder jag på godis.
__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __
MOR - SPECIAL EDITION.

"Hej Thomas!"
"Hej själv."
__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __

Klockan är halv fem och jag håller på att avlida.
Trötthet kan knäcka vem som helst.
Here's a chocker: Britney's jul-låt är dööbra. Gladsång.

Weak harmonie.
Jag vill sova.
Jag är kändisfinest.se
Homo & Bob är kändisar på nightlife.se

Det har varit en turbulent helg överhuvudtaget.
Karatefyllor, abrupta slut och krock-kuddar.
Smällar på både det ena och det andra sättet.
Jag hoppas och tror att vi kommer att resa oss förenade ur det här
och tillsammans bli starkare människor.

Sammanfattning:
"Turbulent" är ett sjukt underskattat ord.
Mina pojkar är mitt allt.
Shot-Roulette är livsfarligt.
Santa can you hear me?
Cheers for new beginnings!
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: LInda(Jejjes tjej,maxis mamma)

Låten e självklart Can you feel the love too night!!!!

2007-12-14 @ 13:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0