The final countdown.

Årets sista dygn har börjat.
Jag tror att 2008 blir ett bra år.

Nåja, nu ska vi inte gå händelserna i förväg.
Har jobbat ikväll. Blev lite trevlig övertid också. Välkommet.
I helgen har det varit kanon.
KB i fredags och Mazarin igår. Mazarin kan diskuteras, men vi hade roolet ändå.
Folk är dock allt bra konstiga ibland.
Dom spelade "Alla som inte dansar är våldtäktsmän". Dööbra.
Åkte hem till Dennis i en kräktaxi och sov sedan på ett par kuddar på golvet. Obekvämt.
Men jag var en polkagris.

Imorgon har jag den stora äran att arbeta. 22-06. Ja, gott nytt år på mig.
Men innan dess ska jag hinna med att äta fläskfilé hos Trull. Döögott kommer det bli.
Nu är jag mätt. Subway-mat kan vara det bästa. Imorgon är det nyårsafton. ROOLET!

Kändisjakt
Förra veckan: Bengt Andersson
I tisdags: Markus Rosenberg
I fredags: The Ark
I lördags: Jonas Sandqvist & San Siro-Micke
I dag: Anders Andersson

Det går bra nu..
Nu är jag makalöst trött.
Därav godnattet som kommer nu.

Dagens låt: Two And A Half Men Theme.
Men, men, men, men, many, men, men, men..

Homo, ring och väck mig.
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0