Radiosex.

Har varit med om en underlig sak.
Klockan 00.05 hade Sveriges Radio P1 någon som läste en erotisk berättelse.
Det verkade till en början vara en vanlig oskyldig berättelse.
Plötsligt hade folk kukar som var stenhårda. Fittor som var rinnande våta.
Könshår som var mörkt, nästan svart. Blygdläppar svullna och röda.
rodnade till och med jag. Men OM jag skrattade. Haha.

"Ur hans svullna brunröda ollon kom det en droppe sädesvätska. Jag sträckte ut tungan och fångade droppen innan den nådde marken."

Skratten tystnade tvärt när dom plötsligt blandade in ytterliggare en man och raderade kvinnan ur historien.
Bytte snabbt radiokanal och konstaterade att dom faktiskt alldeles nyss haft homosexuell erotisk aktivitet i Sveriges Radio. I folkmun; bögporr.

All respekt åt homosexuella. Alla får tycka om vem dom vill.
Undviker dock gärna att få sexakten beskriven i detaljer.
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp

Hahaha... jag gillar det!!

Allt utom det sista men ja :D

2007-12-23 @ 01:22:58
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0