Piece of me.

Wednesday. Förkylt värre. Lagom till jul.
Britney's nya låt är riktigt cool.
[Använder sällan ordet 'cool' men just här passar inget annat]

'Piece of me
'. Vilken text. Brittan är och kommer alltid vara kultförklarad.
Hon har blivit ett objekt. Vinklat från helt fel håll. Ett offer för allmänheten.
Hon är grym. Hacka på nån annan.
Leave Britney alone.

Dagens:
Ayo - Betongdjungelboken
Christoffer Hiding - What A Wonderful World
Enrique Iglesias - Escape
Måns Zelmerlöv - Brother Oh Brother
Agnes - Right Here Right Now
Britney Spears - Piece Of Me

I övrigt har dagen bestått av nysningar, julklappsjakt, Idol 2005 och återigen nysningar.
Hör och häpna; Claes är klar med julklapparna trots att vi inte ens är nära den 23:e.
Imorgon ses vi på Nova Lund. Det är jag som viftar. Glass-jobb.
____________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, förlåt för att jag stal från dig. Jag har köpt en borste du kan slå mig med. Hahaha.

2007-12-20 @ 15:43:05
URL: http://daaling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0