Myndiga måndag.

Janstorp är de blindas Mecka.
Blev bestulen på min myskväll. Men vi skjuter bara fram den lite.
Krya på dig, bubbis.
Jag tror jag ska sätta mig och titta på Love Actually.
Har hört att den ska vara bra och ingiva jul-lustar.
Behövligt.

Rörigt.
Det är känslan som närvarar just nu.
Men jag ska till Götet i helgen.
Hälsa på min jävla göteborgare. En bra påg.
Det kommer bli bra.

Ha det förjävla roolet.
Nu ska han ejda.
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur stavas frigolit.. friggolitt frigolit eller friggolit.. skit i de.. klockan är myye... All makt åt Thore Skogman

2007-12-10 @ 23:53:11
Postat av: André

det va jag som skrev

2007-12-10 @ 23:53:43
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0