Jävla skitspel.

Sitter med pocket-2:or.
Flop: 6, 6, 3.
Checkar.
Turn: 6, 6, 3, 2.
Raise såklart. Re-raise x 2. All-in.
River: 6, 6, 3, 2, 9.
Ofarligt, inga chanser till färg heller. Kan typ inte förlora.
Förutom på ETT sätt.

Ni tror inte fanskapet sitter med pocket-6:or?!
Spontan kommentar: "Impossible!"
Spontan kommentar 2 sekunder senare: "That's just sick."

Ajja, skit i det.
Jag är hungrig. Det enda jag har ätit idag är en flottig pizza.
Men god var den. Har träffat en barndomsvän som jag inte sett på evigheter.
Fantastiskt roligt.

Annars händer det väl inte förjävla mycket.
Ska till sjukgymnast i Trelleborg imorgon. Ringde dit idag.

Sjukgymnast: "Såhär inofficiellt, hur jobbar du denna veckan?"
Jag: "Jag är ledig tills lördagkväll."
Sjukgymnast: "Jättebra, kan du vara här 09.15 imorgon?"
Jag: "Absolut!"
Sjukgymnast: "Vad bra, jag börjar egentligen inte förrän 09.30, men vi fixar det här."

Vårdköer, vad är det?
Jag har världens bästa sjukgymnast.

Homo kommer hem imorgon. Känns som det var igår jag såg honom.
Men det var i söndags. Det är en bra påg. Ska kolla TA-finalerna.
Observera att jag ska till Trelleborg två gånger på samma dag. Nämnvärt.

image497
Vi ska mysa vidare. Tillsammans med Danne Stråhed såklart.

Where my money at?
Kvällens: Wyclef Jean ft. Akon, Lil Wayne Nia - Sweetest Girl.

________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

det e mums filigottgott

2007-12-06 @ 10:39:18
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0