Hallelujah.

image495
IFK STIL.

Kalma'-musik:
Jeff Buckley - Hallelujah
Aerosmith - Cryin'
Magnus Uggla - Vild och skild
U2 - Små ****** i sanden
Peter Jöback - Guldet blev till sand
Alla Tribute to Bob band-låtarna.
Flying Eagles - Filippa
Guns & Roses - Paradise city
Sommargubbar - Tomten har svart bälte
Alla Danne Stråhed's bitar.

Han va så dålli ad snydelasen ble rent skitt.

Po bored står dar en spiddekauga.
O mad så borabenen knaga.
I hela hused dar e en os åu sylta, brunkål o rabbemos.

Var har du varit Rally?
- Jag har varit och strukit armhålorna.
Asgarv utbröt bland dom 32 närvarande.
Rally försökte desperat rädda situationen genom att säga:
- Nej, det gjorde jag inte. Jag var och bajsade.
Nice save.

Vi var riktiga stekare på efterfesten. SOM vi var! ATT vi var!

Westerlen blev bra laddad och försvann tidigt från stekarfesten.
Rickard Westergren heter han. . Bob snarkade en massa i sin rullmadrass.
Vafan är en rullmadrass, tänker ni. Ja, det tänkte vi också.
Han menade nog sovsäck. Men det var nära. André Kronvall.

Det finns svävande bilder och Buddha-bilder. Men det är som sagt Facebook-material.

Annars har vi hatt roooolet.
Jag träffade Kronprinsessan Victoria. Fast det var inte hon. Men kunde varit.
Imorgon ska Rally lägga upp våra härliga filmer som vi producerade i gryningen.
Fantastiska moves.

   

image494 
Stekarna deckade i soffan efter några skvättar whiskey.

_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Kronvall

va jag me där?

2007-12-02 @ 23:50:00
URL: http://Kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0