Ett danskt Skåne?


image531


Ja, varför inte?
Varannan svensk är villig att ge tillbaka Skåne till Danmark.

Billig öl och inga jävlar som klagar på att man pratar grötigt.

Det här innebär ju också att exempelvis Zlatan Ibrahimovic blir dansk.
Andreas Isaksson blir också dansk. Och vips så har Sverige varken anfall
eller målvakt kvar. Och helt plötsligt har vi ett EM-guld från -92 i bagaget.
Vårt hockeylandslag är väl inget att skryta med direkt, men det ändrar vi på.

Vi i Danmark hade fått Sveriges bästa komiker på silverfat.
Johan Glans - Parlamentets kung och Skånes framsida.
Sverige hade skrattat mindre. Danmark hade skrattat mer.

Ett liv som dansk innebär ju ett fruktansvärt härligt pub-liv.
Frågan är ju bara vem svenskarna nu ska hacka ner på. Jag tror det blir Närke.

Fan vad Danmark hade blivit snyggare.

Blev kallad "danskjävel" under min helg i Göteborg för en tid sedan.
Tog då illa vid mig. Det var fel av mig. Jag skulle varit stolt.
Jag ska nog fan fundera mer på det här.

"VI ER RÖDE, VI ER VIDE!"
___________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror värmland kommer skänkas till norge innan skåne blir danskt

2007-12-25 @ 16:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0