Arbetsnatten närmar sig sitt slut.

Nu är det snart dags att sätta sig i bilen och köra till Vallda.
Kungsbacka/Göteborg ungefär. Det är där han bor.
Han hade blivit sjuk. Han får helt enkelt se till att bli frisk tills ikväll.
Då ska vi dricka öl och snacka skit. Vi kommer ha det mysigt.
Ska dumpa min vän Trapp i Halmstad först bara.

Har pratat med Siw i flera timmar inatt. Han gnäller för att det kallt.
Han har suttit hela natten utanför Per Gessle's residens i Halmstad.
Han är ett hängivet fan den där Siw. Genuin. Flickorna på TV2 och Siw.

Jag har skrivit världens längsta mejl på Facebook. Intressant.

Det bästa sparar vi till sist.
Min vän Trapp "skulle bara ut och bowla". Det slutade med öl-bowling,
förfest och slutligen Etage. Pratade med honom i telefon för ungefär en
halvtimme sedan. Han var laddad. Dööladdad.
Han ska stiga upp om drygt 2 timmar.
Jag önskar honom all vällycka och att han får en bra dag på jobbet.
Han ska vakta barn i St. Hammars kyrka och lyssna på julkrubban.
____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0